<![CDATA[]]>

Kunden har inte alltid rätt

Redaktionen

Publicerades: 16 september, 2011

Kunden har faktiskt inte alltid rätt. Maria Wiezel lär dig i denna kurs hur du bäst hanterarar klagomål från kunden och vad lagen säger om både företagarens och konsumentens rättigheter.

Maria Wiezell, som fått utmärkelsen Årets konsumentvägledare 2011, lär dig vilka rättigheter och skyldigheter som både du och dina kunder har. Om du vet vad som gäller hjälper det dig att få nöjda kunder.

Kursen, som arrangeras i samarbete med Råd & Rön, riktar sig till småföretagare som har privatpersoner som kunder. Möjligheter till diskussion
och frågor kring din egen situation.

TID OCH PLATS: Stockholm den
20 oktober (kl 16–18.30)

PRIS: 900 kr + moms. Kurs –
dokumentation och fika.

Anmälan och mer om kursen: Klicka här