Är du attraherad av ditt eget varumärke?

29 april, 2019

Att bygga varumärke 2019 handlar om passion – och hållbarhet. Tänk om det vore lika kul att gå till jobbet varje dag som det var att leka då du var barn.
Och tänk om dina barnbarnsbarn frågar dig vad du och ditt företag bidrog med då vi nådde de globala målen 2030?
Kanske det ena kan leda till det andra?

Vi företagsledare brottas dagligen med hur vi kan öka medarbetarnas engagemang, hur kan vi stärka varumärket och öka vår lönsamhet och hur vi ska engagera oss i hållbar utveckling.

LÄS OCKSÅ: DAGS ATT VARA TYST?

I USA har Employee Engagement Group gjort undersökningar som visar att 70 procent av alla

Bli medlem i Driva Eget Premium

Hej kompis! Nu har du läst de kostnadsfria artiklar vi bjuder på. För att använda Driva Eget fullt ut behöver du logga in eller bli premiummedlem för att fortsätta läsa. Det tar 2 minuter att skapa ditt konto.

Logga in eller Skapa ditt konto
Foto av: Adobe Stock
Tillit är hårdvaluta för hållbara varumärken
Strategierna som skapade en miljardaffär
De jobbar ideellt i Rumänien – och stärker varumärket