Så gjorde Hanna Rydman kören till ett drömföretag

3 juni, 2019

Joyvoice är Sveriges största körverksamhet och har snabbt gått från hobby till en omsättning på 40 miljoner kronor. I nya avsnittet av podden Ordinary People Who Do Badass Things berättar Hanna Rydman hur hon lyckades.

Hur gör man en riktig framgångssaga av sin stora passion? Det här är ett avsnitt som berör, där framgångar blandas med tuffa utmaningar. Hanna berättar öppet om svårigheterna med att göra affärer på kultur, och om idéerna som förändrade allt.

I Ordinary People who do Badass Things berättar Sveriges främsta entreprenörer hur de gått från vanliga liv till att skapa landets häftigaste företag och varumärken. Programledare är entreprenören och författaren Gustaf Oscarson.

Ordinary People who do Badass Things ges ut av We are Business Nordic AB. Vi samlar och skapar världens bästa kunskap, verktyg, inspiration och nätverk inom företagande. Häng med!

Lyssna här eller på Podcaster/Acast.