<![CDATA[Gettyimages]]>

Så PR-säkrar du din hemsida

Ebba Arnborg

Publicerades: 24 september, 2016

Tänk dig att en journalist har hittat din hemsida. Ett gyllene tillfälle för dig. Men om du inte ser upp missar du kontakten – och istället får din konkurrent synas i tidningen. Så här undviker du det, snabbt!

Du har väl inte missat att PR-experten Anna Fagerström kör en PR-skola i bloggformat på vår sajt i höst! Varje måndag hela hösten får du i uppgift att genomföra en konkret PR-åtgärd, särskilt utformad för småföretagare med tidsbrist.
– Vill du nå fler kunder? Stärka ditt företags varumärke? Ta marknadsandelar? Då är PR oslagbart. Med ditt företag, dina kunskaper och ditt engagemang som grund kan du nå stora mängder potentiella kunder, menar Anna.

I första delen lär hon dig snabbt PR-säkra ditt företags hemsida  läs det här!

Läs också: Jo, det går att skapa nyheter om ditt företag