<![CDATA[]]>

Så fick Emma supergenomslag i medierna

Ebba Arnborg

Publicerades: 12 mars, 2015

Emma Tarberg driver Emmas Skafferi i Junsele, och gör skorpor. En smart idé gjorde att hon blev en nyhet i över 50 tidningar över hela landet. Dessutom gjorde SVT:s Rapport ett reportage. Läs hur hon lyckades här.

När småföretagaren Emma Tarberg tänkte ut en ny galen produkt i sortimentet fick hennes lilla företag genomslag i medier över hela Sverige. Det berättar experten Anna Fagerström mer om i senaste avsnittet av vår PR-skola i bloggformat där hon också ger tre tips för hur du själv tänker ut en sådan produkt.

”Sådana tokiga idéer kan visa sig vara guld värda. Bäst av allt: Alla kan komma på dem.” skriver Anna Fagerström i PR-skolan som du hittar här.

I de senaste avsnittet i PR-skolan får du…

  • lära dig hur du förbereder inför en intervju
  • varför den missnöjda kunden kan ge den bästa PR-en
  • konkreta råd för dig som vill komma igång med PR

Läs PR-skolan här!

 

Du hittar PR-skolan med Anna Fagerström här och på driva-eget.se/prskolan

Missa inte vår webbkurs med Anna Fagerström:

OBS! Från den första december har vi en vinterkampanj! Ange koden kickstart2016 innan det är dags att betala så får du kursen för halva priset. 

PR för småföretagare – grundkurs
webbkurs_sa_kommer_du_med_i_medierna_170x109

Anna Fagerström lär dig allt du behöver veta för att komma med i medierna.
– Hela idén är att skapa en win-win-situation, så att företagare får PR, samtidigt som journalisten får värdefullt innehåll, säger hon.

beställ_knapp