Därför lönar det sig att snacka på jobbet

27 maj, 2019

Hög produktivitet på en arbetsplats börjar inte med att någon hojtar ”nu kör vi!”. Det börjar med mingel, relationer och ledarskap.
Här är ledarskapsproffset Mia Törnbloms bästa tips på hur man lyckas.

Det finns fyra faser innan man kommit hela vägen till det optimala jobbteamet. Det berättade ledarskapsutvecklaren Mia Törnblom, som driver MT Ledarskap, när hon föreläste

Bli medlem i Driva Eget Premium

Hej kompis! Nu har du läst de kostnadsfria artiklar vi bjuder på. För att använda Driva Eget fullt ut behöver du logga in eller bli premiummedlem för att fortsätta läsa. Det tar 2 minuter att skapa ditt konto.

Logga in eller Skapa ditt konto
Mia Törnbloms 7 tips till framgång
Driva Eget bjuder tio läsare på Inspirationspaketet – värde 495 kronor
Chocksiffrorna – kvinnors företagande rekordsjunker