<![CDATA[]]>

19 skäl – därför säger kunden nej!

Ebba Arnborg

Publicerades: 22 maj, 2015

Allt har gått fint med säljsamtalet (tycker du). Ändå får du ett nej i slutändan. Beror det på dig? Det reder vår säljexpert Ulla-Lisa Thordén ut i sin blogg här.

Ulla-Lisa Thordén är säljtränaren som hjälper till att avdramatisera säljarbetet – det ska vara enkelt, kul och lönsamt. Hennes bästsäljare är “Sälj dig själv och ta betalt”, “Luspank och idérik” och den senaste “22 sätt att sälja bättre”.

Dessutom driver hon en säljskola i bloggformat här på driva-eget.se. Där får du lära dig att vässa säljarbetet för att skaffa de kunder du förtjänar och förbättra lönsamheten.

Nu finns ett nytt avsnitt ute. Där listar hon 19 anledningarna till varför kunden tackar nej.
”14 skäl råder du inte över och kan lägga åt sidan, men 5 skäl får du verkligen ta ett grabbatag i!” skriver hon.

Läs de 19 skälen att kunden tackar nej här!

 

Du hittar Ulla-Lisas blogg här och på driva-eget.se/saljskolan

Prenumerera gärna på blogginläggen via RSS här: http://www.driva-eget.se/?feed=blogg&id=14028

 

Läs Ulla-Lisa Thordéns nya bok 22 sätt att sälja bättre

Där ger hon med glimten i ögat en mängd tips som hjälper även de mest säljskygga att bli säljtrygga. Boken är en del av Driva Egets nya bokserie.

Skärmavbild 2014-12-16 kl. 09.55.37

Så här tycker några läsare:

”En stor eloge för en bra skriven bok! Riktigt bra. Du är en berättare, vilket gör att orden blir tydligare!” Christin Björk

”Otroligt att ha fått in så mycket nyttigt på bara ca 100 sidor, och så kul att läsa!” Lars Stenberg

”Nu begriper jag plötsligt vad säljande handlar om…” Robert K.

Läs mer och köp boken här!

 

Uppdaterad 2016-1o-25