Blåst på onlineköpet – blev en ny startup

2019-05-22
7 minuters läsning

Det räcker inte med en bra idé. Man måste ha en lösning på ett verkligt problem, som andra känner igen sig i.
Det menar Wilhelm Schenning, vars startup Woilà kom till när han känt sig blåst på pengar efter onlineköp.

Vi är nog ganska många som köpt något för att kort därpå upptäcka att priset satts ned. Vi känner oss lite blåsta och försöker glömma och gå vidare.

LÄS OCKSÅ: WILHELMS 6 TIPS NÄR DU SKA STARTA EN STARTUP

Studenten Wilhelm Schenning, däremot, han glömde inte. När han i slutet av 2016 upptäckte att priset på skjortan han köpt just hade sänkts med flera hundra kronor ringde ha

Bli medlem i Driva Eget Premium

Hej kompis! Nu har du läst de kostnadsfria artiklar vi bjuder på. För att använda Driva Eget fullt ut behöver du logga in eller bli premiummedlem för att fortsätta läsa. Det tar 2 minuter att skapa ditt konto.

Logga in eller Skapa ditt konto